
Oxford Dictionary of Media and Communication
Oxford Dictionary of Media and Communication
Словник засобів масової інформації та комунікації містить понад 2200 записів про терміни, які використовуються в засобах масової інформації та комунікації, від концепцій та теорій до технічних термінів, у різних предметних областях, що включають рекламу, цифрову культуру, журналістику, нові медіа, радіо навчання та телекомунікації. Він також охоплює відповідну термінологію з суміжних дисциплін, таких як теорія літератури, семіотика, культурологія та філософія.
Це цінний ресурс для працівників ЗМІ, аспіранти, науковці та дослідників, а також важлива практична та зручна довідка для всіх, хто бере участь у світі засобів масової інформації та комунікацій.
Купити Oxford Dictionary of Media and Communication можна у нас на сайті за недорогою ціною!
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Oxford University Press |
Країна виробник | Великобританія |
Основні | |
Вивчення мови | Англійська |
Вид палітурки | М'який |
Тип поверхні паперу | Глянцева |
Стан | Нове |
Кількість сторінок | 480 |
Рік видання | 2011 |
ISBN | 9780199568758 |
Вага | 350 |
Користувацькі характеристики | |
Мова видання | Англійська |
Тип поліграфічного паперу | Офсетний |
- Ціна: 314 ₴