Кошик
2104 відгуків
Усе буде Україна!!!

Вітаємо!

+380 (95) 570-99-55
Львів, Україна
Check It Out
Залишити відгук
Oxford Dictionary of Marketing, фото 1

Oxford Dictionary of Marketing

У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Oxford Dictionary of Marketing

Словник маркетингу містить понад 2600 записів на тими, що охоплюють умови традиційних маркетингових прийомів (від стратегії, позиціонування, сегментації та брендінгу, до всіх аспектів маркетингового планування, досліджень та аналізу). а також провідні маркетингові теорії та концепції. Розкриваються як класичні, так і сучасні маркетингові методи. Записи відображають сучасні зміни в маркетинговій практиці, включаючи використання цифрових технологій та мультимедіа, вплив світової мережі на рекламу та посилення впливу соціальних медіа, оптимізації пошукових систем та глобального маркетингу. Також включена часова лінія розвитку маркетингу як дисципліни та ключових подій, які вплинули на розвиток, а також понад 100 відповідних веб-посилань, доступ до яких та оновлення за допомогою супровідного веб-сайту.
Цей словник - неодмінний ресурс для студентів маркетингових та суміжних дисциплін, а також практичний посібник для практиків.

Купити Oxford Dictionary of Marketing можна у нас на сайті за недорогою ціною!

Основні
ВиробникOxford University Press
Країна виробникВеликобританія
СтанНовий
Вивчення мовиАнглійська
Мова виданняАнглійська
Вид палітуркиМ'який
Тип поверхні паперуГлянцева
Тип поліграфічного паперуОфсетний
Кількість сторінок448
Рік видання2011
ISBN9780199590230
Вага330
  • Ціна: 377 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner