
Oxford Dictionary of Marketing
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.Oxford Dictionary of Marketing
Словник маркетингу містить понад 2600 записів на тими, що охоплюють умови традиційних маркетингових прийомів (від стратегії, позиціонування, сегментації та брендінгу, до всіх аспектів маркетингового планування, досліджень та аналізу). а також провідні маркетингові теорії та концепції. Розкриваються як класичні, так і сучасні маркетингові методи. Записи відображають сучасні зміни в маркетинговій практиці, включаючи використання цифрових технологій та мультимедіа, вплив світової мережі на рекламу та посилення впливу соціальних медіа, оптимізації пошукових систем та глобального маркетингу. Також включена часова лінія розвитку маркетингу як дисципліни та ключових подій, які вплинули на розвиток, а також понад 100 відповідних веб-посилань, доступ до яких та оновлення за допомогою супровідного веб-сайту.
Цей словник - неодмінний ресурс для студентів маркетингових та суміжних дисциплін, а також практичний посібник для практиків.
Купити Oxford Dictionary of Marketing можна у нас на сайті за недорогою ціною!
Основні | |
---|---|
Виробник | Oxford University Press |
Країна виробник | Великобританія |
Стан | Новий |
Вивчення мови | Англійська |
Мова видання | Англійська |
Вид палітурки | М'який |
Тип поверхні паперу | Глянцева |
Тип поліграфічного паперу | Офсетний |
Кількість сторінок | 448 |
Рік видання | 2011 |
ISBN | 9780199590230 |
Вага | 330 |
- Ціна: 377 ₴